.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب جدید مشایی در سازمان میراث فرهنگی!

عصر امروز شنبه ساعاتی پس از آن که محمدرضا باهنر اظهار داشت «مجلس با کسی شوخی ندارد» و «اسفندیار رحیم مشایی باید برود»؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ سازمان گردشگری که قبلاً تصریح کرده بود به هیچ وجه استعفا نخواهد داد در مراسم خداحافظی یکی از مدیرانش شرکت کرد و مدیر تازه‌ خود را نیز به حضار معرفی نمود.

به گزارش شهاب‌نیوز، اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان گردشگری عضر شنبه در مراسم تودیع «طه هاشمی» رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی که هفته گذشته در اوج جنجال رسانه‌ای استعفا داده بود شرکت کرد و پس از یک سخنرانی، مدیر جدید خود را نیز معرفی نمود.

مشایی پس از معرفی «مهدی موسوی کوهپر» به عنوان جانشین «طه هاشمی» یا همان رئیس جدید پژوهشگاه میراث فرهنگی، طی سخنانی برای حضار گفت: یکی از دستاوردهای سه ساله اخیر، تغییر نگاه بر اساس پایه‌گذاری جریان پژوهشی گسترده و عمیق است که موجب پدید آوردن فضای جدیدی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شده است.

وی با بیان اینکه جهانی شدن، برنامه جدیدی است که بر اساس حکم رئیس جمهور دنبال می کنیم، افزود: این نگاه ملی، تمامی احساسات و معرفت‌های ما را در این سرزمین در بر می‌گیرد و جایگاه رفیع انسان اسلامی، ایرانی و انسان‌های غیر مسلمان ایرانی را از دیروز تا به امروز درخشان می‌کند.

مشایی همچنین تاکید کرد: به همین منظور، تمام توان خود را برای شکل گیری این مهم و برای تحقق چارچوب اهداف انقلاب با عنوان نگاه بلند مدت در آینده متمرکز می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.297 seconds.